 |
Solucja dla trasy treningowej (TR2)
by Andykaz
Na samym początku radzę ustawić muzykę na 0.
Spowoduje to ,że głos Lary nie będzie Ci przeszkadzać podczas trasy i
nie będzie się "dogrywać" Audio (co jest czasem uciążliwe).
Jeżeli dziadek też Ci przeszkadza to zamknij go w chłodziarni Lary.
Let's go.
Gdy Lara's Home już się wgra zrób dwa kroki w prawo (2 razy Page Down).
Teraz z rozbiegu skocz z 1-wszej skrzyni :
Prosto na trzecią skrzynię.Z tej skrzyni (z rozbiegu) skok na czwartą skrzynię

Wszystkie te skoki wykonaj pod skos (jak to pokazują screen'y).
Skok na czwartą skrzynię należy w taki sposób wykonać ,aby Lara "kucnęła" (tuż przy krawędzi
skrzyni-screen powyżej).
Wykonaj skok na piątą skrzynię (lekko pod skos) z miejsca.Lara znajdzie się teraz na wyższej
skrzyni.
Skok z rozbiegu i Lara jest na 6 skrzyni (cały czas biegnąc po lewej stronie trasy).
Kolejny skok z rozbiegu i Lara chwyta się 7 skrzyni.Podciągnij się i skocz z rozbiegu do wody.
Gdy Lara wyjdzie na powierzchnię ,należy troszkę podejść do skrzyni.
Wykonaj skok i chwyć się siatki.
Zwróć uwagę na czas.W momencie ,gdy wykonujesz skok i chwytasz się siatki,słychać
charakterystyczny dźwięk ("puknięcie").W tej chwili powinieneś mieć mniej niż 0:16.0.
Jeżeli masz więcej daruj sobie dalszą drogę.Zacznij od początku trasy.Poćwicz
ten odcinek trasy parę razy.
Gdy już znajdziesz się na górze skrzyni biegnij i zaraz wykonaj skok z rozbiegu
(w powietrzu lekko skręć w prawą stronę) na kolejną
skrzynię w taki sposób abyś "kucnął" w miejscu jak na screen'ie.
Skocz z miejsca na kolejną skrzynię pod ukosem.
Biegnij lekko w lewą stronę tej skrzyni i wykonaj skok (prawie, że na krawędzi tej skrzyni)
Będziesz na "ślizgawce".Odbij się od niej (skacząc) i jeśli wszystko dobrze zrobiłeś ,powinieneś
złapać się krawędzi następnej skrzyni.
Biegnij i na moście wykonaj skok pod skos do wody.
Płyń pod tunelem i Lara wyjdzie na powierzchnię po prawej strony dużej skrzyni
(ale po lewej stronie tego słupa).Skocz i chwyć się siatki.Znów zwróć uwagę na czas.
Powinno być około 0:46.0.
Wdrapuj się na górę i skręć w lewo.Lara będzie dziwnie wisieć.

Gdy Lara tak dziwnie wisi ,cały czas trzymaj klawisz ruchu w lewo (Lara dziwnym sposobem
znajdzie sie troszkę wyżej), a następnie podciągnij się w górę.
Podbiegnij (ale zaraz wciśnij Shift-tak,aby Lara nie spadła ze skrzyni) do liny.Złap się jej
i zjeżdżaj w dół.
Puść linę kiedy będziesz blisko końca liny i begnij do końca (zwróć uwagę ,aby Lara nie "kucnęła"
podczas upuszczenia się z liny).
Dobrego czasu.
Niektóre momenty są trudne i z pewnością będziesz klnąć na tą "ofiarę losu" Larę,gdy znów Ci
się nie uda jakiś fragment trasy.Przy samym końcu trasy można "wypaść z gry".
Ale należy próbować.Po kilka,kilkadziesiąt razy zaczynać trasę.
Należy poznać zachowanie się Lary na pewnych odcinkach trasy (np.skok Lary na "ślizgawkę",odbicie się od niej
i chwyt krawędzi skrzyni).
Gdy masz już Lary serdecznie dość zrelaksuj się na murze wokół domu lub na dachu :-)
Pewne odcinki można sobie ćwiczyć wiele razy (niekoniecznie zaczynając trasę od początku-ja np. ćwiczyłem
szybkie zjeżdżanie Lary po linie).
Można doskonalić skok z mostu tak, aby Lara skoczyła do wody tuż przy brzegu.
Szybkiej Lary i krótkiego czasu życzy :
Andykaz
|
|  |