 |


 | Streets of Rome
Ten etap to początek epizodu rzymskiego.
Lara biega po zabytkowej części Rzymu w poszukiwaniu
wejścia do tajemniczej świątyni. Poziom zawiera
także w sobie sekcję treningową, gdzie nowi gracze
mogą nauczyć się podstaw kierowania Larą. Całość
dosyć podobna do przygód z TR4 (podobnie jak cały Rzym).
|
 | Trajans Market
Dalsza cześć poprzedniego poziomu. Lara dalej
poszukuje sposobu na otwarcie wrót do świątyni.
W tym celu trzeba odszukać kilka kluczy i umieścić
je w odpowiednich miejscach. Po drodze dochodzi
do utarczek z Larson'em I Pierre'em.
|
 | Colosseum
Lara wreszcie trafia do świątyni, ale coś poszło nie tak
i teraz przyjdzie nam torować sobie drogę przez podziemia.
Po drodze dojdzie do walk z lwami i gladiatorami, a na samym
końcu Lara zdobędzie wreszcie poszukiwany magiczny kamień.
|
 | The Base
Początek rosyjskiej eskapady. Lara dostaje się do bazy
morskiej w Rosji. Trzeba przebić się przez teren wroga i
odszukać sposób na dostanie się na okręt podwodny. W międzyczasie
dojdzie między innymi do zabawy w kotka i myszkę z dźwigiem.
|
 | Submarine
I oto jesteśmy na łodzi podwodnej. Niestety Lara ma to do siebie,
że lubi wpadać w tarapaty. Tym razem zostaje zamknięta w pustym pokoju
i w dodatku bez broni. Na szczęście nasza bohaterka słynie także
z cechy "nie ma problemu". Wkrótce odzyska broń i pacyfikując przeszkody
zdobędzie dostęp do skafandrów głębinowych.
|
 | Deepsee diving
Bardzo krótki level, ale za to odmienny od pozostałych.
Poruszamy się pod wodą w specjalnym kombinezonie.
Trzeba unikać spotkań w rosyjskimi batyskafami i zdobyć
kolejny artefakt - Włócznię Przeznaczenia. Nie będzie to trwało długo.
Ostatecznie zbiorniki z tlenem ulegną uszkodzeniu, ale Lara
w ostatnich sekundach zdoła dostać się ponownie na łódź podwodną.
|
 | Sinking submarine
Znowu na tej samej łodzi podwodnej. Tym razem w zupełnie innej sytuacji.
Cała łódź została uszkodzona i wygląda na to, że wkrótce marnie skończy.
Musimy więc wydostać Larę z pułapki. Z racji uszkodzeń tym razem
będziemy musieli zmagać się głównie z takim problemami jak prąd, ogień czy woda.
Na końcu spotkamy admirała, który pomoże Larze się ewakuować, sam zostanie
jednak na pokładzie by odejść wraz ze swym okrętem.
|
 | Gallows Tree
Młoda Lara potajemnie dostaje się na tajemniczą wyspę i wybrzeży
Irlandii. Nie ma przy sobie broni, ale przed siebie pcha ją
wrodzona ciekawość. Już wkrótce zorientuje się, że na wyspie
dzieją się bardzo dziwne i przerażające rzeczy. Do takich
należeć będzie między innymi spotkanie z widmem wisielca.
|
 | Labirynth
Dalszy ciąg przygody w Irlandii. Zaczynamy w opuszczonym kościele
gdzie Lara spotyka groźne szkielety oraz tajemnicze widmo, które
najwyraźniej chce ją gdzieś zaprowadzić. Sprawy przybierają coraz
dziwniejszy bieg. Atmosfera etapu podobna do tej z "Gallows Tree".
|
 | Old Mill
Wredny duch porwał przyjaciela Lary. Trzeba coś zrobić aby go
uwolnić. Całkiem pomysłowy level. Czeka nas konfrontacja z kilkoma
nietypowymi przeciwnikami. Lara będzie musiał uruchomić stary młyn
i ostatecznie pokonać złego ducha.
|
 | 13th floor
Wspaniały poziom. Lara zakrada się do budynków VCIndustries.
Jej celem jest Iris - magiczny artefakt, który swego czasu
zostawiła wraz z Von Croy'em w walącej się świątyni.
Budynek jest chroniony przez systemy elektroniczne
oraz licznych strażników. Lara z całą pewnością sobie jednak
poradzi. Choćby przy pomocy nowoczesnego wyposażenia oraz
operatora - hakera Zip'a.
|
 | Escape with Iris
Iris znalazł się w rękach Lary, ale trzeba się jeszcze wydostać z budynku.
Spora część tego etapu rozgrywa się wokół szybów z windami. Przyda nam
się sprawne oko oraz pewna doza cierpliwości. Ponadto trzeba będzie powyłączać
specjalne skanery wykrywające broń (właściwie o to chodzi w całym levelu).
|
 | Red alert
Właściciele VCIndustries już wiedzą, że Iris został skradziony.
Wszystkie straże zostają postawione w stan najwyższej gotowości.
Ponadto ściągnięto posiłki. Lara musi ostatecznie udowodnić
swe zdolności i wydostać się z dobrze strzeżonego budynku. Czy
jej się to uda? A jak myślicie?
|
|
|  |