1. Gdy
wejdziesz do sali z "szachami", b�d�c jeszcze na g�rnym
poziomie przeskocz na p�k� po lewej i wdrap si� na g�r� po
drabinie do pomieszczenia gdzie czeka na ciebie ma�a apteczka oraz
amunicja. |
 |
2. W
pomieszczeniu z dwoma metalowymi klatkami wejd� na t� kt�ra jest na
wprost widocznych drabinek. Po przeskoczeniu na nie, przesuwaj si� w
prawo a� do ko�ca sali gdzie b�dzie wn�ka w �cianie, podci�gnij si�
do niej a znajdziesz amunicj� i du�� apteczk�. |
 |
3.
Po rozgrywce szachowej otworz� ci si� w du�ej sali ukryte przej�cia
w pod�odze. Id� do tych pierwszych po lewej i zeskocz do wewn�trz.
Przy zje�dzie pochylni� wykonaj skok przy jej ko�cu na widoczn� tam
p�k�, teraz na d� po linie do pomieszczenia z wazami, gdy je
rozwalisz pozyskasz naboje i ma�� apteczk�. Uwaga: powy�szy
opis dotyczy w przypadku przegranej partii szach�w. (Czasem warto
przegra� aby wygra�) |
 |
4.
Gdy dojdziesz do sali z dwoma linami przeskocz z rozbiegu na praw�
stron� (p�k�) w kierunku czerwonych drzwi. Otw�rz je (Ctrl) a
znajdziesz tu amunicj� do kuszy i ma�� apteczk�. |
 |
5. W
sali z kolejnymi linami wystarczy skacz�c z liny na lin� dosta� si�
na p�k� po przeciwleg�ej stronie. Tutaj znajdziesz amunicj� do
rewolweru i uzi. |
 |
6.
Gdy wejdziesz po linie na g�r� tej olbrzymiej sali, otworzysz ruchom�
p�k� d�wigni� na �cianie i wyjmiesz z otworu w �cianie pochodni�,
zejd� na sam d� w miejsce pal�cego si� ognia. Zapal pochodni� i
id� do miejsca z jasnym kwadratem pod�ogi. Teraz zapal pochodnie na
obu bocznych �cianach a otworzy ci si� tajemne przej�cie a w nim du�a
apteczka i amunicja. |
 |
7. B�d�c
u szczyt�w tej ogromnej sali znajdziesz si� w niewielkim pomieszczeniu
gdzie w jego ciemnej cz�ci znajduje si� prze��cznik. Po jego prze��czeniu
wysunie si� metalowa krata po kt�rej wdrapiesz si� do wn�ki w
stropie a tam znajdziesz amunicj� do kuszy, uzi i du�� apteczk�. |
 |