 |
 |
 |
 | Kruki
Podłe i nadzwyczaj uparte ptaszyska. Nie są silne i giną
po kilku strzałach, mają jednak niemiłą ochotę do spychania Lary
w przepaść. Wystarczy tylko trzymać się na baczności i
odpowiednio szybko likwidować zbliżające się latadła.
| |
 |
 | Małpy
Urodzone złodziejki. Właściwie nie trzeba do nich strzelać,
jednak czasem trafi się, że taki małpiszon podwędzi potrzebny
przedmiot. Wtedy nie ma już wyboru.
| |
 |
 | Psy
Nie wiedzieć czemu, świecą im się oczy. Wygląda
to dosyć groźnie, ale jak to zwykle bywa, pozory
mylą. W istocie są to tacy sami przeciwnicy
jak pieski z TR2.
| |
 |
 | Szkoci
Nie posiadają broni palnej. Wystarczą na nich zwykle
pistolety oraz taktyką odskoków do tyłu. Bułka z masłem (i szynką).
| |
 |
 | Szczury
Fajne gryzonie, które giną jeszcze szybciej niż się pojawiają.
Atak z zaskoczenia to ich jedyna broń. Tak czy inaczej nie trzeba
się nimi za bardzo przejmować.
| |
 |
 | Robotnicy
Niby ludzie, ale co z tego, skoro i tak nie dysponują
pokaźną inteligencją. Z racji tego, że nie posiadają broni
palnej, wystarczy strzelać do nich z pistoletów i w razie potrzeby
odskakiwać do tyłu. No problem.
| |
 |
 | Strażnicy
Mają pistolety, ale i tak są strasznie głupi. Sprawdza się stara
metoda skakania na boki w celu unikanie strzałów. Można użyć
czegoś mocniejszego i pistoletów, ale wcale nie trzeba.
| |
 |
 | Strażnicy z laserem
Mocniejsza wersja poprzedników. Zazwyczaj trzeba dużo skakać,
gdyż stojąc w miejscu można stracić wiele zdrowia od serii
z ich broni. Polecam strzelać do nich z mocniejszego arsenału.
| |
 |
 | Nurkowie
Zachowują się podobnie do swych znajomych z TR2.
Pływają w wodzie i atakują Larę wyrzutnikiem
harpunów. Są dosyć słabi. Nadal sprawdza się metoda
eliminowania ich z brzegu zbiornika wodnego.
| |
 |
 | Tygrysy
Pozornie groźne kociaki. Są dosyć wytrzymałe i potrafią
podrapać. Osobiście nie miałem z nimi żadnych kłopotów,
gdyż zawsze napotykały one na efekt działania mojego MP5...poezja.
| |
 |
 | Ryby
Czy ktoś mi powie, co to za gatunek. Wyglądają paskudnie i
mocno gryzą. Jeżeli dysponujesz harpunami, to właściwie jesteś
w miarę bezpieczny. Inaczej ma się sprawa, gdy pod wodą jesteś
bezbronny. Wtedy lepiej szybko odszukać suchy brzeg.
| |
 |
 | Sępy
Posiadają podobne właściwości do kruków. Są jednak nieco
bardziej wytrzymałe co czyni z nich odrobinę trudniejszych
przeciwników.
| |
 |
 | Mutanty
Dziwne stwory służące za pewnego rodzaju straż ostatniej
przeciwniczki. Nie wyglądają zbyt mile o czym świadczy
choćby wielka dziura wypalona w brzuchu. Wbrew pozorom
nie należą do zbytnio trudnych przeciwników. Bardzo użyteczny
będzie shotgun.
| |
 |
 | Sophia
Znajoma z TR3 teraz pełni rolę finałowego bossa. O tym jak ją
pokonać dowiesz się z naszej solucji do TR3GOLD.
| |
 |