Bonus Level
SaveGame - Bonus Level

Wdrap się na widoczny w pobliżu słup i rozpocznij wspinaczkę
(ze skokami) na wyższe podesty.Brnij cały czas przed siebie,
aż staniesz przed ścianą i flarami.Podnieś je, odwróć się i skocz
z rozbiegu na lewą półkę po drugiej stronie przepaści.
Teraz złap się stropu i przesuń się do oporu.Puść się (sprawdź czy
masz max. energii) w wyniku czego znajdziesz się w nowej lokacji.
Podnieś dużą apteczkę, użyj jej i skocz z rozbiegu do niższej partii
tej sali.Wdrap się do krótkiego korytarza, przestaw dźwignię i wracaj
do hali.Teraz zejdź na sam dół i wdrap się do dużej niszy w ścianie.
Skocz na metalową półkę przy centralnej konstrukcji i wdrap się poziom wyżej.
Teraz skocz z rozbiegu w kierunku ściany i chwyć się widocznej szpary.
Przesuń się w lewo i w małej niszy przestaw dźwignię.
Teraz bezpiecznie opuść się na sam dół i ruszaj do otwartych
drzwi w rogu komnaty.Przestaw dźwignię i ponownie idź do dużej
niszy.Skocz na metalowy podest, wdrap się wyżej i tym razem
skocz na półkę wiszącą po prawej stronie.Teraz możesz dostać
się na najwyższy poziom (skocz i złap się ściany).Gdy już tam będziesz,
biegnij w prawo.Teraz wskakuj do korytarza, w którym przestawiałeś dźwignię.
Skocz, złap się stropu i ruszaj w lewo.Dojdziesz do drążka na linie, ale
jeszcze go nie używaj, tylko wdrap się wyżej.Podnieś klucz i wracaj na dół.
Przejedź po linie na drugi koniec sali.Uważaj, żeby nie wpaść do pochyłego
korytarza...to pułapka.Skocz do wnęki obok kolców i przejdź na drugi koniec.
Odkryjesz tajne przejście, z którego rzecz jasna skorzystaj.
Gdy staniesz przed płomieniami, skocz, złap się stropu i ruszaj naprzód.
Na końcu puść się tak by spaść do wody.Płyń przed siebie (uwaga na tłok).
Wyjdź z wody, wczołgaj się do szczeliny i przestaw przycisk.
Teraz wracaj do brzegu i wdrap się po drabinie.
Na górze wbiegnij w otwarte drzwi (uwaga na zapadnię).
Teraz daj nurka do wody (przez szyb) i wyjdź na brzeg.
Użyj klucza na zamku.Znajdziesz się w ciemnym pomieszczeniu z dziurą w podłodze.
Wskocz do wody i szukaj drugiego wyjścia.
Na brzegu wykończ strażnika i jego psa, a następnie wdrap się wyżej.
Znajdziesz się przed jakimś ołtarzem, który stanowi koniec etapu.
|