Nazwa | OCB | Opis | Przykład |
flame_emitter | 0 | To jest zwyczajny ogień jaki można ujrzeć w większości levelów Tomb Raider'a. Ma możliwość zabicia Lary (a raczej jej podpalenia). Aby dobrze wyglądał należy podnieść go w edytorze o jeden klik, gdyż w przeciwnym wypadku podczas gry będziemy mieli wrażenie jakby był wbity w ziemię. |  |
flame_emitter | -1 | To samo co z OCB 0 z tą różnicą, że ogień nie pali się, ale bucha seriami z ziemi. Można coś takiego wykorzystać w sytuacjach, gdzie w levelu mamy przepaść, a na jej dnie właśnie taki flame_emitter. Jest to dość sadystyczne rozwiązanie, bo Lara nie dość, że się połamie to jeszcze się spali ;-) |  |
flame_emitter | -59 | To jest kopia flame_emitter z OCB -1 tylko, że ogień zamiast buchać z ziemi - bucha ze ściany. Kierunek strumienia możemy ustalić obracając w edytorze odpowiedni nullmesh. |  |
flame_emitter_2 | 0 | Ten ogień nadaje się wyłącznie do pochodni, które są zawieszone gdzieś wysoko na ścianie. Skutecznie oświetla obszar wokół siebie. Nie podpala Lary! |  |
flame_emitter_3 | 0 | To bardzo fajna odmiana ognia. Są to małe ogniki, które wydostają się z ziemi na niewielką wysokość. Mogą podpalić Larę. |  |
steam_emitter | 0 | Steam_emitter to bardzo mały dymek wydobywający się z ziemi. Nie robi krzywdy Larze. Dla lepszego wyglądu radzę podnieść go o jeden klik. |  |
steam_emitter | 888 | To jest moje ulubione rozwiązanie w levelach. Z OCB 888 steam_emitter będzie wydobywał się ze ściany ogromnym strumieniem odbierając dość intensywnie energię Lary. Kierunek strumienia ustalamy tak jak w wypadku flame_emitter z OCB -59. Jako zastosowanie podam te, które najbardziej lubię. Czyli tworzymy sobie małe pomieszczenie (4x4). Na każdym polu każdej ściany dajemy steam_emitter i aktywację do nich wszystkich w tym pokoju. To się nazywa komora gazowa. Lara wchodzi, a następnie po aktywacji ma ok. 5 sek. do całkowitego zagazowania ;-) |  |
smoke_emitter_white smoke_emitter_black | 0 | Jest to bardzo niewielki dymek wydobywający się z ziemi. Nie odbiera energii. |  |
waterfallmist | 0 | To coś w stylu kilku, intensywnych steam_emitter umieszczonych obok siebie. Efekt jest nawet fajny. Można wstawić go np. w jakiejś fabryce jako ulatniający się gaz ;-) Nie krzywdzi Lary. |  |
dart_emitter | 0 | Dla maniaków torów przeszkód jest to nullmesh idealny. Wstawiony obok ściany z odpowiednio nastawionym kierunkiem, wypuszcza malutkie strzałki, które w wypadku dłuższego bombardowania Lary uśmiercą ją skutecznie ;-) |  |